maandag 17 maart 2008

Racer Porsche 935K3 Sachs

De jongste telg van de Racer Porsche 935K3 is de Sachs uitvoering van Dick Barbour Racing. Op de officiële Racer website spotte ik vandaag onderstaande foto's ......en hoewel op racebaan.com een mooi verslag over de Porsche 935K3 van het slotracemerk Fly te vinden is, blijf ik in dubio ooit nog eens zo'n fantastisch mooie Racer aan te schaffen. Ik had op de SLN dag in Tilburg de 24H Daytona 1981 versie van Fly in handen, maar vond deze simpelweg niet strak genoeg. Daarnaast zou ik toch gaan investeren in Slot It onderdelen en de Racer Porsche is onderhuids al voorzien van deze materialen.Het is dus een beetje dubbel. Critici zullen roepen dat de Racer Porsche, ondanks zo'n Fly ombouw, nog altijd twee keer zo duur blijft en gelijk hebben ze. Maar misschien moet je dan gewoon eens een keer gek doen. Wees eerlijk, deze Racer Porsche's zien er toch fantastisch uit!

7 opmerkingen:

  1. Ik blijf die wagens ook fantastisch mooi vinden. Natuurlijk zijn ze duur, maar dat is misschien ook wel de charme van het merk. Net als bij een echte Porsche betaal je ook een beetje voor exclusiviteit en of status.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Racers zijn extreem mooi, rijden erg goed, maar zijn inderdaad erg duur. Achja, wat maakt 't ook uit voor één keer?:P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolute mooie auto's vooral de cola uitvoering, maar ik denk met die prijs dat ik toch voor een model van TOPFEUL zou gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon kopen ! Anders raakt de Porsche verzameling nooit compleet !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n stukje Italiaans handwerk is het echt wel waard. En ze zijn niet eens zo breekbaar, mijn Ferrari is wel eens van zo'n 80 centimeter hoogte van de baan gevlogen en had alleen maar een paar kleine krasjes op zijn dak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaarghh, krasjes op het dak? Nou ja, dat is ook weer het risico van het vak, had het maar geen Racer slotcar moeten worden ;-) Ik heb nog even gekeken naar Top Fuel en hoewel de techniek me erg interessant lijkt, vind ik de Racer kap toch mooier. Enneh, die Top Fuel GT2 Playstation is ook nog ff Euro 249,- excl P&P :-S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geld moet rollen en die Porsche ook!

    BeantwoordenVerwijderen