dinsdag 25 maart 2008

Dreaming of a white Easter

Een pak sneeuw met Pasen, het moet niet gekker worden met de huidige klimaatverandering.Toch is dit ook het ideale moment om, met de fotocamera gewapend, de wereld op de 'gevoelige' digitale plaat vast te leggen. Geïnspireerd door Henk's Gardentrack, was ik erg benieuwd of ik mijn favoriete slotcar, de Scalextric Porsche 996 GT3R, in zou kunnen gaan zetten.Ik moet eerlijk zeggen, de Red Bull slaat zeker geen slecht figuur in deze barre omstandigheden. Slotracen geeft op deze manier een geheel nieuwe dimensie aan mijn bloglabel 'Outdoor slotracing'.

2 opmerkingen:

  1. Je moet je wel behoorlijk verveeld hebben met de pasen, dat je zulke vreemde ideeen krijgt!

    Moet ik binnenkort mijn bovenfrees ter beschikking stellen voor het aanbrengen van een gleuf in je oprit?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan de bekabeling zal het niet liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen