donderdag 8 november 2007

Slot It Service

Het probleem dat af en toe de kop opsteekt bij de oranje Slot It motor, is vorige week in mijn blog uitvoerig besproken. Ook op het slotraceforum Slottrack.com wordt deze kwestie door een aantal slotracehobbyisten bevestigd. Daarnaast hoorde ik nog ergens in de wandelgangen de vraag of Slot It nog wel in het topsegment behoorde.Het verhaal op mijn blog kreeg dezelfde week echter nog een staartje. Leverancier van de SI Porsche Schiesser Scrapitz is nog dezelfde avond verhaal gaan halen bij de importeur en had binnen 48 uur een hagelnieuwe Slot It motor ter vervanging voor me klaar liggen. De Slot It importeur gaat de originele 'plof' motor terugsturen voor onderzoek. Dat is toch mooi geregeld door zowel Scrapitz als Slot It.
Bij een garantiekwestie waarbij een klacht dermate snel en accuraat wordt afgehandeld, kan mijn conclusie dus niet anders zijn, dan dat je te maken hebt met een absoluut topmerk in het topsegment!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb bij een slot it kit (de Ferrari 312, 3 velg inserts voor de voorwielen en 1 velg insert voor de achtervelgen bijgeleverd gehad. 1 e-mailtje naar Putten (de winkel van Klaas waar ik hem had gekocht) en ik kreeg binnen een paar dagen 1 nieuwe insert !
    Dus dat was ook zonder al te veel gedoe prima opgelost !
    Slot it levert uitstekende after sales service. Groeten Roadpirate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk, een happy end. Of heb je deze motor inmiddels ook opgeblazen?

    BeantwoordenVerwijderen