donderdag 27 mei 2010

Even buurten in Delden

Het was alweer een tijdje geleden, dat ik mijn slotracekoffer bij Gait had geopend, dus werd het de hoogste tijd Race Track Delden aan te doen.Dat de grip in het begin van de avond iets te wensen overliet en de slepers als bezems werden gebruikt mocht de pret niet drukken. De Ninco karts met NC-1 motoren leverde het nodige close racen op en was erg amusant.Mijn derde geprepareerde slotcar voor het GroupC-32 gebeuren, een Slot It Porsche 962c Repsol #17, had ik bewust meegenomen voor testwerk. De oorspronkelijk gemonteerde banden bleken een drama, maar na een P3 bandenwissel waren de resultaten bemoedigend.Uiteraard was ik niet opgewassen tegen het racegeweld van Gait, maar net als de slotcars op zijn circuit, vloog de tijd voorbij. Met de Repsol Porsche kon een 6.3 als rondetijd genoteerd worden en met de Slot It Lancia Martini een 6.4. Het lag in de lijn der verwachting dat Gait met dezelfde Lancia, zelfs met de standaard P2's, twee tiende sneller over zijn baan wist te denderen.Race Track Delden gaat binnenkort nog wel op de schop, heb ik uit eerste hand vernomen. Eén van de belangrijkste wijziging heeft te maken met goede regelbare prik per slot, hetgeen zeker een goede investering is.Ook rondom het Carrera circuit zal Gait nog veranderingen aanbrengen en daarbij doel ik niet op de fraaie graffiti op de witte borders. Deze krijgt Gait gratis van zijn gastrijders en eerlijk gezegd fleurt dat de boel ook al best aardig op.

2 opmerkingen:

  1. Bij werkzaamheden op het circuit max. snelheid van 30km/u......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de ene baan heeft een wall of fame de ander de wall of crash

    BeantwoordenVerwijderen