woensdag 20 januari 2010

FerryFazzt In, Frank103 Out !

Tijdens de Classic Cup trainingsavond op Circuitpark Le Grenier, kon Ferry het niet laten zijn Prorace getunede Toyota Supra de sporen te geven. Na het plaatsen van een paar gram lood achter de vooras en een kleine smeerbeurt, mocht ondergetekende het stuur overnemen.Na een paar ronden flink gas geven kon een 7.599 van het scorebord afgelezen worden. Ferry wist met zijn gele Yellow Hat Toyota - ondanks het feit dat hij nog maar weinig op Le Grenier heeft gereden - in een snelle 7.8 het circuit rond te gaan. Exit dus voor de nummer 10:
Ninco Toyota Supra van Frank 103
(PorscheHarry) tijd: 7.697
Misschien dat Frank zèlf nog maar eens een poging moet wagen met zijn (NSR getunede) Ninco Toyota Supra.

3 opmerkingen:

  1. Ik denk dat Frank nu al snode plannen aan het smeden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk het niet...want als hij gaat ga ik mee.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het al heel knap dat ik, of beter: mijn auto, het zo lang volgehouden heeft!

    Maar een herkansing sla ik niet af, misschien moeten we het daar as zondag over hebben!

    BeantwoordenVerwijderen