woensdag 31 december 2008

Een SlotRaceGoed 2009 !

Mijn slotracedoelen, gesteld aan het begin van 2008, zijn gehaald. Het was een goed jaar met veel nieuwe indrukken, ervaringen èn ontmoetingen met andere slotrace-enthousiasten.Op deze voet ga ik graag verder, maar heb de nieuwe doelstellingen voor 2009 ook alweer gesteld. Daar ga ik nu uiteraard nog niets over verklappen, maar het zal voldoende stof opleveren om mijn blog volgend jaar te kunnen vullen.Rest mij niets anders dan iedereen een prettige jaarwisseling te wensen en goed begin van 2009 !

6 opmerkingen:

  1. Beste wensen ook voor 2009!

    Die eerste foto is erg fraai, Porsche in de sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor jou en jou familie niets minder gewenst,heb met veel plezier het slotracegebeuren in de lage landen gevolgd.
    eneuuh,bedankt voor de gedane zaken.
    gr.rsk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook een zeer goed en gezond nieuwjaar gewenst. EN veel slotraceplezier natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens U en uw familie een voorspoedig en vooral gezond nieuwjaar ik kijk al uit naar de nieuwe ontwikkelingen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook vanuit het hooooge noorden de allerbeste wensen en veel slotrace plezier voor 2009.

    Ben benieuwd wat je voornemens zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel raceplezier in 2009 Harold!

    BeantwoordenVerwijderen