donderdag 25 december 2008

Under the Christmas Tree

Het was weer stressen de laatste dagen voor de kerst. Zijn alle kadootjes en boodschappen wel in huis? Zo niet, dan toch maar weer noodgedwongen die massa in. Bij de supermarkten draaien alle kassa's op volle toeren en toch staan er dikke, dikke rijen.Dan maakt dit kado onder de kerstboom toch weer veel goed. Begin december waren al wel verlanglijstjes uitgewisseld en daarin had ik zéér subtiel tips gegeven (inclusief mailadres), waar wat besteld zou kunnen worden. Een beetje sturing is natuurlijk nooit verkeerd voor het beste resultaat.Als het moment dan daar is en ik kan zowaar deze fraaie Warsteiner Porsche 956 KH - 1st Norisring 1983 van dichtbij aan alle kanten bewonderen en later deze week gaan testen op Circuitpark Le Grenier, dan zorgt dat voor een uitstekende start van de kerstdagen.

6 opmerkingen:

  1. Zonder tips zal het ook moeilijk zijn om een porsche te vinden die je nog niet hebt dus weer een geslaagde missie.
    Blijkt maar weer eens dat jij het stuur stevig in handen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ideaal om zo de regie in handen te houden. De Porsche rijd hier ook en doet het bij mij prima. Alleen de achterbanden zouden iets strakker om de velg mogen zitten. Veel raceplezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige bak, zelf ga ik vaak nog een stapje verder in de regie, ik koop het zelf! Veel plezier tijdens de kerstdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie wagen, rijdt ook heerlijk. Persoonlijk vind ik deze uitvoering wel wat anoniem qua kleuren... Maar voor een verzamelaar een must have natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een Porsche, hoe verrassend!
    Veel tips heb je toch niet moeten geven.
    Een tweede (en laatste) subtiele tip was de Swap Porsche zeker?:-)
    Knappe uitvoering die Warsteiner.

    Voor mij komt de Rothmans Porsche eraan. Heb wat achterstand.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toch weer eens tijd voor een anderenaam in je top 10
    lijkt me wel raar een ninco mosler boven aan

    BeantwoordenVerwijderen