zaterdag 12 januari 2008

Old School

Even weer een heel ander onderwerp. Dit zijn een paar heerlijke nummers uit de tijd dat flink met de Kadett C Coupé getoerd werd.Hoewel elke 7 km een volle liter van dat dure sap met lood door de tweetraps Solex carburateur gezogen werd, waren onderstaande nummers toch altijd reden om het gas net iets verder in te trappen. Gelukkig stonden die flitskasten er nog niet, anders waren dat helemaal dure tijden geweest :-)

Arthur Conley - Sweet Soul Music


The Cure - A forrest


Ace Frehley - New York Groove


Lenny Kravitz - Always On The Run


Rage Against the Machine - Renegades of Funk


En voor de liefhebbers van supercars:
Jamiroquai - Cosmic girl

7 opmerkingen:

  1. heee harold,begin jrn 80 had ik een sedan[m'n eerste auto]in de zelfde kleur en met de zelfde irmscher frontspoiler maar dan wel in de kleur.
    velgen verbreed tot 7 j met 205/60 13 en 2,5 duims uitlaat met open dempers.
    dat waren nog'es tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had een Opel Record coupe 1900 uit 1974, maar die reed toch rond 1 op 9. Je had toen een hele zware rechtervoet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Frank103: Ik wilde altijd de auto voor me inhalen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die laatste clip had ik nog nooit eerder gezien, echt super mooi!:D De Lambo Diablo blijft echt de ruigste auto ooit...

    Is die Kadett op de foto van jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die laatste clip had ik nog nooit eerder gezien, echt super mooi!:D De Lambo Diablo blijft echt de ruigste auto ooit...

    Is die Kadett op de foto van jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @MJ:Jamiroquai staat bekend om zijn grote passie voor snelle bolides. Gelukkig past zijn muziek vaak bij een snelle rijstijl ;-) enneh dat is mijn Coupé inderdaad. Ik zal er later nog eens wat meer over schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hardstikke gaaf die clip van KISS maar heeelemaal kaal gaan is SHOCK MEEEEEE

    Matthieu

    BeantwoordenVerwijderen