maandag 17 januari 2011

Met dank aan de Sponsor

Zoals waarschijnlijk wel bekend is de door mij gebouwde Slot It Porsche 956KH Liqui Moly een fantasy livery, maar wel eentje waarbij met een schuin oog is gekeken naar het echte (witte) exemplaar.De keuze viel op Liqui Moly, omdat veel kleurrijke sponsorstrepen over de auto lopen. Dit heeft een sportief effect op de slotcar en tevens steekt het goed af op de aluminiumkleurige ondergrond. Ik overweeg zelfs van de white kit NSR Porsche 997 eenzelfde sponsorlivery te maken.Als dank voor mijn sponsorkeuze, was Liqui Moly zo vriendelijk mij een promopakket toe te sturen, waarvoor dan weer mijn dank !

6 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n reactie! Zo heeft mijn bakker joop tot een grote doos bakker joop producten geleid, waardoor ik nu de bouw van een weight watchers ferrari overweeg........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha doen jullie dat zo. Dan ben ik benieuwd wat voor mobiele telefoon ik opgestuurd krijg als mijn KPN Mclaren F1 af is. :D Wel gaaf dat je sponsor enthousiast is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmmmmmmmmmmm,de billgates mazda 787.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jahaaaaaaaa,de nsrhilton porsche.
    het zet de mens(harry)wel aan het denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @HenkG: Handige Harry? :-)
    @Frank103: Ik ben erg benieuwd naar die livery, zie ik die dan bij Slipstream?
    @Martin: Met je Michelin Sauber Mercedes had ik minstens een setje winterbanden verwacht ;-)
    @Joop: Jij zou Paris graag op bezoek krijgen? Ik heb het idee dat door haar aanwezigheid het gemiddelde IQ drastisch gaat dalen, dus ik ga toch liever voor een andere sponsor.

    BeantwoordenVerwijderen