woensdag 10 februari 2010

De witte Coupé is weer terecht !!!

Vanochtend had ik goed nieuws in m'n mailbox. De dief werd het waarschijnlijk te heet onder de voeten:Voor alle lieve mensen die hebben gereageerd of helpen zoeken; de auto is inmiddels terecht! Iemand heeft op geenstijl de advertentie gelezen van mijn vriendin (zij rijdt hoofdzakelijk in de auto) en we kunnen de auto in Hellevoetsluis ophalen. De auto was gewoon in een parkeervak achtergelaten...

Vooralsnog schijnt de schade mee te vallen, ik heb em nog niet gezien, maar ik denk dat het deur, stuur -en contactslot de prullenbak in kunnen. Heeft iemand nog een setje liggen toevallig, incl. sleutels?

Vriendelijke groet,
Anouk en Martijn.

P.S er gaat meteen een alarm op!

7 opmerkingen:

  1. Geweldig voor Anouk en Martijn, hopelijk niet al te veel schade, misschien een kwestie van joyriding geweest.
    In een ver verleden, zo'n 30 jaar geleden, had ik ook een geel/zwarte GT/E coupe, een schroevendraaier was een handige vervanger voor de sleutel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alarm is misschien wat overdreven, zoveel sukkelachtige dieven die zo'n oude Opel stelen zullen er toch niet zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, en nou slepers eronder zetten en de baan er mee op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Ferry: Je had die geel/zwarte GT/E moeten bewaren. Nooit geen gedoe als remproblemen of vastzittende gaspedalen :-P
    @Steffer: Precies!
    @Frank103: Elke dief is in mijn ogen een sukkel en een loser.
    @Huub.G: Ik rijd met veel schalen (zie ook mijn artikel later in de week), maar 1 op 1 slotracen, daar heb ik op m'n zolder helaas geen ruimte voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Harry: Gelukkig heb ik de foto's nog....
    Pas jij maar op dat de remmen van jou coupe niet vast geroest zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. was de tank nu al leeg????

    BeantwoordenVerwijderen