zaterdag 7 februari 2009

International Toy Fair Nürnberg 2009

Ik heb overwogen naar Nürnberg af te reizen om de beroemde International Toy Fair Nürnberg 2009 zelf mee te mogen maken. Dat gaat dit jaar helaas niet lukken, maar gelukkig bestaat het medium internet nog.Op het Slotforum International verslaan hobbygenoten wat ter plaatse op de stands wordt getoond. Dit is overzichtelijk uitgewerkt per merk. Of het volledig is en allemaal nieuws met een hoofdletter N, kan ik nog niet beoordelen. De getoonde handelsnamen moet ik nog bestuderen en tevens is het een dynamische topic. Dagelijks volgen updates, dus het blijft interessant de Toy Fair in Nürnberg via internet te bezoeken.

4 opmerkingen:

  1. Was idd weer nieuwsgierig snuffelen:
    Na het zien van Slot.it nieuws was het budget voor 2009 al volledig gepland, toen moest ik nog de andere merken zien en toen kreeg ik een jaarlijks wederkerend probleem. Hier gaan weer verschrikkelijke keuzes gemaakt moeten worden.
    Mijn 'voorlopige'voorkeuren;
    De Slot.it Mazda's, Slot.it Audi n°9,enkele Slot.it Porsches, de Ninco Lotus en de Sideways Riley's.
    De Ninco 1/28 is een vreemde zet van Ninco.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En we hebben de Slot.it Jag's en de Nissans nog vergeten...help!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben een keer naar Neurenberg geweest, maar ik hoef er niet nog een keer naar toe. Teveel bezoekers! Internet is veel handiger om de nieuwtjs te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe mij maar internet, dan kan ik in alle rust alles bekijken.(dus bedankt voor de link) Slot-it heeft willem heel veel in voorraad en ook de nieuwste modellen heeft hij altijd dus dat is lekker makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen