zaterdag 22 november 2008

Second Opinion

Op Racebaan.com startte op 17 november jl. een uitverkoop van testmateriaal. Vandaag, vijf dagen later, had ik de Fly Porsche 935 K3 al in huis.Ik deed ooit de uitspraak dat ik de Fly simpelweg niet mooi genoeg vond, toen ik in Tilburg een exemplaar in handen had. Deze heb ik laten staan en de Racer Jägermeister 935 K3 betradt korte tijd later het toneel. De lyrische woorden geschreven door de heren van Team Racebaan.com over de Fly uitvoering, deden me toch besluiten op zijn minst een vergelijkend warenonderzoek te doen. Alweer? Ja, als ik dan toch bezig ben.Bij ontvangst van het pakje bleek de achteras los te zitten, maar goed, het was een testvoertuig. Die grote onderhoudsbeurt zat uiteindelijk toch al in de planning. Foto's genoeg te vinden op Racebaan.com van deze bewuste Porsche slotcar, maar toch vond ik het nodig mijn eigen shoot te maken. Ik heb gemerkt dat bij bestudering van een slotcar door de lens van de camera, details zichtbaar worden, die normaal gesproken niet direct opvallen.Een technisch vergelijk met de Racer Porsche 935 K3 volgt op korte termijn. Het bezoek morgen aan De Bunker in Drachten is waarschijnlijk een mooie gelegenheid, de donkerblauwe Fly Porsche eens flink aan de tand te voelen.

3 opmerkingen:

  1. Fly auto's zijn heel mooi om te zien, alleen de techniek laat vaak te wensen over.
    Maar fotogeniek zijn ze zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je met net voor Harold. Zo eentje wilde ik ook nog eens aanschaffen, maar wellicht dan nu de Coca-Cola livery. Wat frank103 ook al zegt en genoegzaam bekend is, is de techniek minder maar je hebt vast nog wat slot-it onderdelen liggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met de juiste behandeling kan je vliegjes ook lekker laten rijden....!!!

    BeantwoordenVerwijderen