zaterdag 13 oktober 2007

De Overname

Met mijn thuisbaan 'Circuitpark Le Grenier' vorderen de werkzaamheden gestaag en om deze op te bouwen naar mijn wensen zijn - op de tijdwaarneming na - alle ingrediënten voorhanden. Nu ik ook steeds vaker "buiten de deur" race, onstond steeds meer de behoefte om slotcars te kunnen prepareren, die aan die races zouden mogen meedoen. Ook de gereedschappen, tuningonderdelen, een goede regelaar en een slotracekoffer stonden allemaal op mijn verlanglijst om op korte cq. middellange termijn in bezit te hebben. De oplettende burger had waarschijnlijk in september al wel de slotracekoffer van Jack op marktplaats en/of op het slotraceforum zien staan. Ik zag het als uitgelezen kans om in één klap een grote sprong voorwaarts te maken. Na wat over en weer mailen was de zaak snel rond en kon ik met een uitgebreide sorteer- en schoonmaaksessie beginnen. Daar ben ik overigens nog altijd mee bezig, want het omvat een omvangrijke collectie. Uiteindelijk moet het natuurlijk wel iets van mezelf worden, hoewel ik de Fly GT1 en de Fly Racing Alfa in The Slipper Racing uitvoering in ere zal houden.
Zonder een complete opsomming te willen doen, ben ik vooral erg content met uiteraard de Poly-Butler koffer zelf, de Parma Pro regelaar met diverse instelmogelijkheden, de Slot It Porsche 956C New Man kap, de hagelnieuwe en SI getunende Ninco Nissan 350 en de SI Nissan R390 GT1 die nog afgebouwd moet worden. Oh ja, ik kan vanaf nu mijn eigen Megane op de baan zetten Gait, geen idee welke motor hier ingebouwd is, maar de Renault lijkt me een geduchte concurrent !

5 opmerkingen:

  1. Gewoon een NC 5 hoor. Maar dan zonder wikkel.....

    Niet verder vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom maar testen! Al was het alleen maar omdat ik ook alles wil afkijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie koop lijkt me! Kan je nu het hele land onveilig maken met snelle bolides...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De truc bij de Megane zie je alleen als je heel goed naar de bodemplaat achter en naast de uitsparing voor de motor kijkt.

    Stijfheid is alles. En niet alleen met slotracen... ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb gezien wat je bedoelt, nu die magneten nog 'vervangen' :-)

    BeantwoordenVerwijderen