dinsdag 29 december 2009

Even Putten aandoen

Klaas is een BN-er in slotraceland, dat moge duidelijk zijn. B&W van Putten is waarschijnlijk daarom zo blij met hem, dat ze zelfs een straat in hun dorp naar hem hebben vernoemd.Eenmaal in de slotracewinkel is het als vanouds moeilijk keuzes maken, waarbij dit slechts de wand betreft met RTR-Fly slotcars en dan rep ik nog niet over de rest van het winkeloppervlak.Het RC-gebeuren is ook prominent aanwezig en na het maken van onderstaande foto heb ik deze Porsche carrosserie snel weer teruggelegd om maar niet in de verleiding te kunnen komen.Het doel van mijn bezoek was de aanschaf van de blauwe NSR Porsche 917K #24 uit de Salzburg set. Ook Ferry, met wie ik naar Putten was gereden, wist zich behoorlijk te beheersen en gaat zich nu storten op een Slot It HRS avontuur.Het verhaal van de donkerblauwe 917K zal nog een vervolg krijgen, aangezien het team - bestaande uit de Fly Porsche #20 (Österreichring) en de NSR Porsche #24 - klaargestoomd gaat worden voor de komende Classic Cup bij Slotraceclub De Bunker in Drachten.

3 opmerkingen:

  1. Altijd leuk, putten. Maar ik mis een bezoek aan restaurant de heerd.

    Hoe kan dat nu?


    En RTR Fly: Ready to Repair bedoel je toch? Er zijn weinig Fly modellen die uit de doos goed rijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Carrera doosje...uh?

    Holygagu (woord verificatie)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. NSR, NSR, NSR, ik ben volop in mijn Slot.it periode, misschien moet ik er me enkele gaan aanschaffen voor het te laat is, ze zien er toch zo mooi uit, vooral die Martini Racing Porsche set.

    Drosil(woord verificatie)het zijn precies Lord of the Ring karakters.

    BeantwoordenVerwijderen