zaterdag 17 januari 2009

Nieuwjaarsopruiming 2009

In navolging op de Slotcar Summer Sale 2008 en de Voorjaarsopruiming 2007, volgt wederom een opschoonactie van mijn garage: De Nieuwjaarsopruiming 2009.Het zijn allemaal mooie, snelle en/of gelimiteerde slotcars. Toch hebben ze het bordje TE KOOP achter de ruitenwisser geschoven gekregen. Ook ditmaal geldt: alle aangeboden slotcars zijn gecontroleerd op compleetheid en goede technische staat. De slotcars staan op basis van deze inspectie uitgebreid omschreven op Marktplaats met de daarbij horende vraagprijs. Indien nodig hebben gebruikte auto's een onderhoudsbeurt ondergaan.De links op Marktplaats kan je hieronder vinden, tenzij ze uiteraard reeds zijn verkocht:

Alles verkocht:
- 'The Slot Car Handbook' by Dave Chang
- Fly Porsche 917K 6h. Watkins Glen 1970 (C55)
- Ninco Honda NSX Autobacs met Cartrix verlichtingsset
- Slot It Porsche 956C White Kit in originele box (SICA02Z)
- Scalextric Porsche Carrera Turbo kap
- Ninco BMW M3 Red Bull met NC5 motor
- Slot It Jaguar XJR-9 LM Ltd Edition
- Scalextric Porsche 911 GT3R DeWALT met 30K rpm tuning motor
- Scalextric Mercedes CLK Westminster voor spare parts

Heb je serieuze interesse of toch nog een vraag? Stuur me gerust even een PM-tje.

4 opmerkingen:

  1. Nu alweer de jaguar op marktplaats ;-) Aan het sparen voor een 1/24 auto neem ik aan ;-) Of toch digitaal????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahum, voel je iets voor een Fly Porsche - Fly Porsche ruil? Een 917K 6h Watkins Glenn tegen een 10jaar Fly 911? (zie nummer 28 op mijn wagenparkblog)

    Zo ja, dan hoor ik het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Bauke en Willem: die opbrengst vloeit weer in de hobby terug, over een paar weken meer hierover ;-)
    @Frank: Sorry, ik heb 'm al verkocht en hoewel die Fly 911 ook erg mooi is, wil ik juist inkrimping van het wagenpark. Ik had ook al een aanbod voor ruilen met twee Fly BMW's, maar dan groeit het wagenpark juist weer.

    BeantwoordenVerwijderen