woensdag 11 juli 2007

Grote (voorjaars?) schoonmaak

Zo af en toe is het nodig de bezem eens flink door de slotcarspullen te halen, dus voor geïnteresseerden, ik heb onderstaande Scalextric slotcars in de aanbieding. Enkelen zijn gebruikt en een aantal zijn zelfs nog hagelnieuw:Scalextric Porsche 911 GT1 - Konrad in originele box - verkocht

Scalextric Porsche 911 GT3R - Paul Hogan racing - verkocht

Scalextric Porsche 911 GT3R - Seikel Motorsport #83- verkocht

Scalextric Ford GT40 MKII 'Collector's Club 2003' - verkocht

Scalextric Porsche 911 GT3R UPS uit GT Supercup - verkocht

Op marktplaats kan je deze en nog andere advertenties vinden, met een uitgebreide omschrijving van de slotcars die hierboven genoemd staan. Heb je nog vragen en/of ben je geïnteresseerd voor overname van één of meerdere zaken, laat het me weten. Bij een serieuze interesse, komen we er zeker uit. Je kan me dan het beste even een PB-tje sturen.

5 opmerkingen:

  1. Zoals altijd hangt het ook van de vraagprijs af. Uit jouw tekst meen ik af te kunnen leiden dat het om duurdere zeldzame modellen gaat. Dan is het voor mij minder interessant aangezien een slotraceauto door mij gebruikt wordt waar hij voor gemaakt is: racen! Dan gaat de lak, spiegels etc er toch snel vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frank, voor jou heb ik de rechterspiegel van de Seikel #83 alvast eraf gereden ;-)
    Elk van deze slotcars is geschikt om mee te scheuren, no problemo, de links naar marktplaats heb ik aangebracht per slotcar. Daar staat uitgebreid de vraagprijs en de omschrijving.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waarom doe je ze weg of puilt je kast uit, kan je toch ook een grotere vitrinekast kopen waar ze allemaal in passen.ik zou het zonde vinden hoor.maar succes met de verkoop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prijzen zijn zeker schappelijk. Ben zelf nu wat meer gericht op LMP's om bijv. bij Steffer mee te racen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Frank, en om je gek te maken....uh, nog gekker bedoel ik, ga ik me meer richten op de niet-LMP's....whoaaaaaahahahahaa

    BeantwoordenVerwijderen