maandag 16 juni 2008

Smokey ...

Vanavond heb ik weer eens een poging gewaagd de tijden in de top 10 van Circuitpark Le Grenier te verbeteren. De Ninco Nissan 350Z Tuning en de Slot It Porsche 962C Brun Motorsport bleven net twee tiende boven hun snelste tijd, dus in deze slotcars zit nog voldoende snelheid en potentie.De Slot It Porsche 956C New Man #7 is voorzien van de zwarte SI motor. Deze heeft altijd even tijd nodig om op toeren te komen. Meestal na een ronde of vijf presteert de New Man weer als vanouds. Ik had het geniale idee om de motor warm te laten lopen met opgetilde achterkant. Voor ik het wist was het zolder gevuld met rook en de tijden waren uiteindelijk ook om te huilen. Dat moet echt beter kunnen, dus daar is nog voldoende werk aan de winkel.De Slot It Lancia LC2 heeft de beruchte oranje SI motor en liet tijdens de laatste race op TwentTrack al te weinig vermogen zien. Op mijn eigen circuit is het wat handiger om ongegeneerd het gas vol open te houden, terwijl de motor uit haar winterslaap kan komen. Op den duur lukte dat ook en toonde de Lancia-motor de spirit, die het ook had bij het noteren van de derde tijd begin dit jaar.
Na het maken van deze foto ben ik echter toch maar gestopt met fotograferen en racen. Op het zolder was inmiddels een dermate rookontwikkeling ontstaan, dat de luchtwegen daar wat minder vrolijk van werden. Volgende keer beter, zal ik maar zeggen.

3 opmerkingen:

  1. Vanaf 1 juli is er het rookverbod als je nog een volgende keer wilt roken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe krijg je dat nou voor elkaar. Weet je zeker dat dit geen Photoshop trucje is?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Henk, ik probeer veel dingen uit met photoshop, maar zo goed ben ik helaas nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen