donderdag 12 juni 2008

Porsche 917K van Fly of NSR ?

Die keuze is voor mij niet zo moeilijk. Ik hoef maar te verwijzen naar mijn Fly Porsche 917K Gesipa, die onderhuids inmiddels voorzien is van Slot It onderdelen en een NSR krachtbron.In het online magazine SlotcarIllustrated staat het NSR slotcarnews juni 2008 vermeld. Uiteraard ben ik met name geïnteresseerd in het nieuws over de Porsches, waarbij aangegeven wordt dat de 917K in oktober 2008 geïntroduceerd gaat worden. Het is echter zeker de moeite waard dit artikel in zijn geheel door te nemen.Ik weet in ieder geval dat ik budget vrij moet houden voor het komende najaar!
(Bovenstaande foto's komen van SlotcarIllustrated)

4 opmerkingen:

  1. Kan ik toch nog een 917 bemachtigen. Ben benieuwd naar het uiteindelijke kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anders ik wel, hopelijk komt de Gulf serie aan bod, die zijn momenteel onbetaalbaar van Fly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kar, maar volgens mij is de fly versie ook niet heel slecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Frank103: De Fly 917K is beeldschoon, helemaal met je eens, maar dan hebben we het over de buitenkant. Ik zal tzt wel een vergelijkend warenonderzoek doen, zal ik eens moeten bestuderen hoe ik het ratelende geluid van de Fly via het blog kan laten horen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen