woensdag 21 mei 2008

Porsche Sjefke

PorscheHarry over de grens? Deze week werd ik benaderd door de redactie van Medium4You, of ze mijn artikel "Mag het een onsje lood meer zijn?", dat ik in juni vorig jaar schreef, mochten gebruiken voor hun actualiteiten site. Zoals de redactie het aangeeft:
"Medium4You is een Belgische actualiteiten site waar ook knutselwerk, kunst en avontuur aan bod komen, en die de bijzonderheid heeft om tweetalig nederlands-frans te zijn. Bij ons is de passie voor het knutselen thuis. Medium4You is een gratis website bedoeld voor meningsuiting en debatten, toegankelijk voor iedereen. Deze website wordt ter beschikking gesteld van alle inwoners van België, en elders in de wereld, in de hoop dat zij zich dit medium van meningsoverdracht, experimenten en avonturen zullen toeëigenen."
Uiteraard voelde ik me gevleid door de vraag, dus vanaf vandaag is mijn artikel op Medium4You te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten