vrijdag 17 augustus 2007

Eastside meets Westside

Op uitnodiging van MJ vond gisteravond op WJ's track de ontmoeting plaats tussen East en West. De hele avond werd op scherp gereden en dat leverde spectaculaire taferelen op, getuige ook de Jägermeister BMW van Gerard op twee wielen.De warming-up voordat de echte strijd losbarst met v.l.n.r. John, Henk, Frank en Gerard vol aandacht voor de eerste bocht na het (zeer) lange rechte stuk.Alles werd uit de kast gehaald om uiteindelijk de overwinning mee naar huis te mogen nemen. Exclusief getunede Slot-It Porsches waren meer regel dan uitzondering, maar John wist met zijn oogverblindende en verschrikkelijk snelle groene Racer, vriend en vijand te verrassen.Zelfs zijn medestrijder 'from the Westside' Frank103, die hier ook ongetwijfeld over gaat schrijven, had volle aandacht voor deze beauty, overigens geheel terecht.De favoriete slotcar van Gerard - de Megane - werd in alle soorten en smaken over de baan gejaagd, met veel bewondering gadegeslagen door andere bezitters van een Megane. Ook de geprepareerde AMG Mercedes mocht zich verheugen op veel positieve aandacht. MJ gaat deze inzetten bij de twaalf uren van 't Kasje.Hoe het dan zat met die race? Daar zijn natuurlijk diverse theorieën op los te laten, als 'gasten geef je de ruimte' en 'die computer deugt niet'. Feit is dat na vier stinds, Frank en John op een resp. 1e en 2e plek eindigden (hiervoor dus eeuwige roem) en ondergetekende en Henk op een resp. 3e en 4e plek.Als doekje voor het bloeden kan ik nog wel melden dat ik de proloog onofficieel heb gewonnen en tevens de 4e stind. De race heb ik gereden met de Jägermeister Porsche 956KH van MJ, die me erg goed ligt. Hij wil er (nog) geen afstand van doen, maar wie weet in de toekomst .... je weet me te vinden.Hoe het ook zij, ik vond het (wederom) een ontzettend gezellige en geslaagde avond !

8 opmerkingen:

  1. Leuk stukje Harold!

    Alhoewel we natuurlijk gewoon te snel waren voor jullie!!

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yesss, mooi verhaal - alleen die laatste foto vind ik wat minder.....

    En, hoewel ik wat laat de uitnodiging kreeg en ik "de piepe leug had" was het toch weer mooi man!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je te bang was om m'n Porsche de volle sporen te geven...:P

    En dat 'ie op slechte banden stond!:P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie foto van de bmw
    ik vlieg er 1 keer er mee af en je hebt het ook nog vast staan
    denk dat je gewonen had met mijn benz
    ps de naam van de ebay verkoper is SPACEMANO
    HEEFT NOG WEL EEN PORSCHE IN DE AAN BIEDING

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kun je me de foto van de bmw toe sturen met @mail
    ga.vrielink@home.nl
    mvg god

    BeantwoordenVerwijderen
  6. West tegen oost...ik zie een soort van kompetitie aankomen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voorlopig 1-0 voor het westen en dan hebben we de geheime wapens nog thuis gelaten. Het was bar gezellig en dan wil je het gastland niet te erg demoraliseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en een nieuwe porsche er bij ????

    BeantwoordenVerwijderen