zaterdag 7 juli 2007

Opel Kadett C Coupé rules !

Als eigenaar van een Opel Kadett C Coupé 1.6S uit 1978, die ik ooit weer strak en getuned op de openbare weg wil krijgen, draag ik onderstaande filmpjes zeer zeker een warm hart toe. Dat op de openbare weg krijgen en in getunede vorm, daar zal ik t.z.t. uitgebreid over schrijven op dit blog. De laatste achterwielaangedreven Kadett, sportief gezien de meest succesvolle en zonder meer de allermooiste uit de A t/m E-serie, draait nog een pittig rondje mee. Kijk gerust eens naar het betere bochten-, drift- en glijwerk en geniet van het brute motorgeluid:

Kadett C Coupé Hillclimp


Kadett C Coupé


Slalomraces diverse merken, meerderheid Kadett C


Kadett C Coupé op de Nürburgring Nordschleife

5 opmerkingen:

  1. Als je je Kadett wilt tunen, dan heb ik een goedkoop adresje voor je!
    Deze man sleutelt voor z'n hobby, en heeft een eigen garage op het industrieterrein van Nijverdal. Hij is in het bezit van een eigen Kadett C coupé, met het bekende 2.0 16v blok van Opel, maar dan met dubbele Weber carburateurs. Goed voor meer dan 200 PK.
    De auto is volledig gestript, heeft een rolkooi en twee mooie kuipstoeltjes. Hij is gespoten in het geel-zwart dat je van Opel waarschijnlijk wel kent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Respect, Harry

    De Kadett C is ook één van mijn all time/old time favorites.

    Greetz Gordini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gek van heuvelklim?11/12 aug.i.d.v.osnabruck.kyk'es op internet onder''osnabruck bergrennen''van coupeetjes tot omgebouwde lmp's speciaal geprepareerd voor heuvelklim.tip;kyk op you tube onder:awesome audi r 8,gaan je de haren rechtovereind staan.gr joop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dit soort autotjes zijn echt af!
    Mijn Kadett C is ook bijna "klaar", hij gaat gewoon nooit af geraken.
    Er is altijd wel iets wat nog beter kan!
    Nog veel suc6

    BeantwoordenVerwijderen