zaterdag 9 mei 2009

Internationale SLN Slotracebeurs in Venlo

Voor degenen die het nog niet wisten maar toch geïnteresseerd zijn, op zondag 17 mei organiseert de SLN de Slotracebeurs in Venlo:De entree bedraagt €3,- per persoon, tenzij je lid bent van de SLN, dan kan je gratis naar binnen op vertoon van je pasje. Op het slotraceforum Slottrack.com heb ik hierover een tijdje geleden een topic aangemaakt. Daar valt nog meer achtergrondinformatie te vinden. Ondergetekende gaat sowieso een kijkje nemen, maar ik ben bang dat het niet alleen bij kijken blijft.

2 opmerkingen:

  1. Hoewel ik graag was gegaan is Venlo gewoon te ver weg. Een bezoekje kost me dan al een (halve) tank benzine.
    Maar veel plezier daar en veel koopjes Harold!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beurs is altijd slecht voor mijn beurs, vorig jaar ben ik met Willem meegeweest naar de SLN maar het viel mij een beetje tegen. Als je echt iets speciaals of ouds zoekt kan het leuk zijn, maar ik wil met alles rijden wat ik koop dus kan ik gewoon bij Willem, Guus, Frank of Marcel bestellen. Lang leve internet.

    BeantwoordenVerwijderen