maandag 6 oktober 2008

Time Travelling

Af en toe komt de confronterende werkelijkheid, buiten het slotracen bestaat ook nog een hectisch leven. De dagen en weken schieten dan voorbij, zonder fatsoenlijk over de hobby te kunnen nadenken, met als gevolg dat dus ook niets op schrift volgt.Toch heb ik ondertussen nog wel kans gezien deze Scalextric Ford GT van de Scalextric Club 2007 binnen te hengelen. Naast het feit dat ik het een erg fraaie slotcar vind, het een jubileum model 'Scalextric 50 Years' is, rijdt deze blauwe Ford GT met verlichting rondom ook erg goed. Dit laatste kan ik weten, omdat mijn neefje mij een paar maand geleden met eenzelfde blauwe Scalextric Ford GT heeft zoek gereden op zijn Scalextric Sport baan.Zo, dan heb ik die bekentenis ook wereldkundig gemaakt, belofte maakt schuld. Het wachten is nu op het abonnementskado van Autovisie, dan heb ik direct weer stof tot nadenken en tot schrijven.

3 opmerkingen:

  1. Is bij ons met magneet ook een van de snelste auto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit en als het dan ook nog goed rijd is het helemaal de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze rijden ook prima zonder magneet, en wat zorgvuldig verdeeld lood: ze zijn dan goed "baanvast". Ze zullen alleen nooit "slot.it" tijden geven. Scalextric zou eens met betere banden moeten komen. Dat scheelt een stuk.

    BeantwoordenVerwijderen