maandag 13 oktober 2008

Voor de Diehard Verzamelaars

Op de Slotlandia 2008 beurs te Milaan zijn in september nogal wat nieuwe liveries van Slot It getoond.Hiervan wordt verslag gedaan op Italia Slot zou je een goed woordje over de grens/Alpen spreken. Tevens is dit te vinden op Slotcarnews, van waar ik deze twee foto's heb.De set is met de drie Sauber C9 Mercedes slotcars weer erg fraai samengesteld en mijn eerste reactie was om op eBay alvast wat zoekwerk te verrichten. Toch maakt de eerder uitgebrachte Rothmans Porsche 956C set meer indruk. Ach, ik kan me altijd nog verschuilen achter het feit dat het geen Porsches zijn.

3 opmerkingen:

  1. Volgens mij hoop je op een reactie om je over te halen of niet? :P
    Jij hebt echt last van een hele agressieve verzamelwoede!:P

    Mooi setje, dus bij deze:

    KOPEN!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hebbé hebbé hebbé, dit zijn nu pas geweldige sets, of zal dat ook komen omdat het mercedes is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, 3 dezelfde, nauwelijks van elkaar te onderscheiden matige slotraceauto's. Ik zou ze niet kopen, dan zijn er wel mooiere auto's in de handel.



    Opel Manta's van Carrera?

    BeantwoordenVerwijderen