woensdag 20 juni 2007

Hier worden wij vrolijk van (deel I)

Gisteravond lekker kunnen racen op TwentTrack met HenkG en Gerard van Race Track Delden. De koffer had ik helemaal vol met Scalextric en Fly Porsches gepropt. Ik heb de thuisbaan al zeker een halfjaar niet meer kunnen opbouwen. Ik stond dus te popelen om slotcars, waaraan ik veranderingen had aangebracht en nieuwgedienden (lees: marktplaatskoopjes), de sporen te geven. Ik vond het resultaat zeer verrassend en bemoedigend (in de volgende delen hierover meer). Het motiveert tot meer sleutel- en hobbywerk. Ook de kennisuitwisseling is op zo'n avond altijd erg leerzaam, hoewel dat dan wel weer ten koste gaat van de rondetijden, maar ja, de gezelligheid is ook belangrijk.

De kleine Ruben kon de attentheid van Ingrid en HenkG ook zeer waarderen, die trekker gaat hem voorlopig snel genoeg.
Kijk, daar worden wij vrolijk van!

1 opmerking:

  1. Het was warm, maar weer mooi. Al die Porsches en nou ook eens met Scalextric tuning spullen. De volgende keer zonder magneet?

    BeantwoordenVerwijderen