donderdag 10 mei 2007

De GT3R Collectie in beeld


Het heeft even geduurd, maar nu heb ik de gehele Scalextric GT3R collectie in één album weten te plaatsen. Uiteindelijk heeft deze klus me toch nog drie avonden van de straat gehouden, alhoewel ik het wel erg plesant werk vond. Toch wel even schrikken als je al je slotcars de revu ziet passeren (ik heb namelijk meteen alle overige slotcars op de gevoelige digitale plaat vastgelegd, die staan in het andere album).
Alle startset typen zijn aanwezig, inclusief varianten die niet los verkrijgbaar zijn geweest. Laatstgenoemden zijn de witte Tengtools en de Luc Alphand #72, maar ook de uitgeklede White Lightning en de zwarte Seikel Motorsport versies staan erbij. Daarna volgen alle los verkrijgbare GT3R varianten. Ik heb zelf ook nog een paar CreaBea's, mogelijk dat deze later nog aan het einde van het album volgen, na het bouwpakket. De links voor de fotoalbums staan aan de zijkant van mijn weblog.

4 opmerkingen:

  1. Reeds week 38, vriend!!!
    Hoezo drie avonden van de straat?
    Schaam je een beetje.

    Volvo Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het schaamrood op de kaken ;-), wanneer ga je die oude overjarige Volvo eens inruilen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie, maar ik denk dat je er nog meer uit kan halen. Neem even contact op. Oh ja, en natuurlijk ook om weer eens te racen - TwentTrack staat in middels weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Henk en ik zal je advies ook ter harte nemen. Snelheid gaat vaak ten koste van de kwaliteit. Goed te horen dat TwentTrack weer staat, binnenkort weer eens een baantje trekken in Wierden, lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen