maandag 30 april 2007

Slotbrownbrothers

Op 'You Tube' gevonden van de 'Slotbrownbrothers', een bijna 6 minuten durend filmpje over racen op een fraaie houten baan, met een diversiteit aan slotcars. Alle soorten en smaken komen aan bod. Als de vaste (club)baan in deze regio ooit van de grond komt, dan mag die er uit zien als deze:

Link: http://www.youtube.com/watch?v=HbHLLcVwrRw
(overigens: als iemand mij kan vertellen hoe ik dit filmpje vanaf de blogspot kan laten draaien, dan houd ik me aanbevolen).

3 opmerkingen:

  1. Goed gespot, maar als ik het niet mis heb, vrees ik dat degenen die dit op YouTube heeft gezet, een beetje plagiaat heeft gepleegd. Volgens mij is dit namelijk een compilatie van filmpjes die te vinden zijn op old slotracer. Ik herken o.a. de Targa Florio baan.

    Dat neemt niet weg dat ik het met je eens ben over een houten baan voor onze nog op te richten Twentse club.
    Hadden we maar een ruimte die een beetje centraal ligt en waarvan de kosten op te brengen zijn......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had al wel inderdaad in de gaten dat het een compilatie van meerdere banen was, maar vond het filmpje erg leuk. De opnames op de baan zelf op de slotcar en vooruitrijdend op een andere slotcar zijn erg fraai en tja die houten baan, zou die te koop zijn??? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heeft hij zijn oude baan al verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen