Op de eerste avond kon een 7.217 worden genoteerd, zodat de Hydro - na uit de top tien te zijn gegooid - zich opnieuw stevig wist te vestigen in de hitlijst. Door de veel te kleine ZO voorbandjes tikte het chassis soms vervaarlijk over sommige oneffenheden bij met name de pitstraat. Tijdens de tweede avond werden deze omgewisseld voor standaard SI 19x10 exemplaren en was dit euvel gemakkelijk opgelost.
Met de NSR Shark 25K in het magnetisch verende SW motormount werd vervolgens op zowel NSR Ultragrip als Slot It P6 banden flink gas gegeven. Veel verschil kon niet worden geconstateerd. De Slot It bandjes zijn wel iets breder en met dit setje is uiteindelijk de derde plaats van de Rothmans #3 afgepakt. Toch heb ik het idee dat ik deze Porsche 962c Hydro verder geanalyseerd moet worden om een nog snellere (liefst eerste) tijd te kunnen zetten.
Probeer eens F15 banden van slot.it. Zie mijn blog http://twenttrack.blogspot.com/2012/01/de-beste.html
BeantwoordenVerwijderenIs raceseizoen begonnen in Twente?
BeantwoordenVerwijderen