maandag 27 juli 2009

Kind kan de was doen ?

Afgelopen week heeft het SlotRacing Team Twente (SRTT) koortsachtig overleg gevoerd. Het onderwerp 'Deelname aan kwalificatie van de Ninco World Cup 2009' drukte uiteraard de grootste stempel op de met spoed belegde vergadering.Wanneer en hoe lang gaan we op trainingskamp? Op welke brandstof wordt gereden? Wie ontslaat de navigator van de gele Lotus? Welke muziek gaan we draaien tijdens de grote race?Allemaal cruciale vragen waar nog grondig over nagedacht moet worden. Gelukkig is het team het over één onderwerp unaniem eens: onze kostbare Ninco Lotus Exige bevindt zich momenteel in zeer goede handen !

3 opmerkingen:

  1. Ik heb het hier aan de deskundige gevraagd (Elise, 6 jaar), en die wil graag een roze raceauto en Mega Mindy muziek. En daarmee is de overwinning natuurlijk ook zeker gesteld, want als ze de muziek van Mega Mindy al overleven / toch geconcentreerd kunnen blijven rijden bij de aanblik van mega mindy in een strak pakje, mega mindy heeft natuurlijk ook superkrachten!

    "Ik ben Mega Mindy, Mega Mindy ik ben een echte superheld die elke boef op aarde velt!"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onder het mom van; Wie het met een kleine niet leerd, doet het met een grote verkeerd heb ik met verbijstering staan kijken bij Slotracingfriesland naar de afmeting van de auto.
    Hij is wel erg klein vergeleken met de GT auto's die ik in de koffer heb.
    Ik zal zeker komen kijken 20 sept hoe deze auto's rijden. Succes, je zal alles uit de kast moeten halen want er komen erg goede rijders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt veel vertrouwen in je zoon...

    BeantwoordenVerwijderen