zaterdag 15 december 2007

Circuitpark Le Grenier still under construction

Genoeg te doen deze maand in verband met feestdagen en voldoende slotrace projecten, die nog niet afgerond zijn, maar Circuitpark Le Grenier vordert ondanks alles gestaag. Berichtte ik op 14 augustus dat de eerste schop de grond in ging,vandaag een kleine update over het naderende moment dat de eerste Scalextric Porsche GT3R zijn meters gaat maken op Le Grenier. De achterwand en de schuine delen zijn inmiddels van een frisse kleur voorzien, de electra is aangelegd inclusief voldoende verlichting en de vloerbedekking is gelegd. Op dit moment ben ik druk doende met de afwerking van de ruimte, zoals het plaatsen van de plinten en het wegwerken van bekabeling.Nog even en ik kan me richten op de lay-out van het circuit zelf, hoewel ik nu al weet dat aan de achterzijde bij het ronde raam een lang recht stuk van circa vijf meter gaat komen, gevolgd door de C8027 (R4) bochten voor de hogere snelheden. Het leukste komt dus nog !

4 opmerkingen:

  1. Hmmmm... Een lang, recht stuk, gevolgd door een ruime bocht? Wat mij betreft een must voor een goede lay-out! Kannie wachte om 'ns bij jou te rijden!:-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he harold,voor dat rechte stuk zou je een r3 kombocht kunnen leggen. met boarding,dan kun je de slotcars echt lekker halen in de buitenbocht.een soort van daytona effect.heb ik n.l. ook en op een korte baan heeft dat en mooi resultaat.gr rsk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie electra...
    kan dus nooit lang meer duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja lekker veel top snelheid
    kan niet wachten on mijn meganes de sporen tegeven
    en een baan record te zetten
    (wat ik haast nooit doe)

    BeantwoordenVerwijderen