donderdag 24 maart 2011

Laatste grote race op huidige locatie Speedtrack ?

Speedtrack Kampen organiseert op zondag 10 april 2011 één van de laatste grote races op de clubbaan in haar huidige vorm. Zoals waarschijnlijk wel bekend staat Speedtrack aan de vooravond van een verhuizing.Alle details over het toernooi op deze dag zijn te vinden op de (vernieuwde) site van Speedtrack Kampen, waar je je ook kan aanmelden.

Tot mijn grote spijt moet ik zelf ook dit evenement laten schieten (derde op rij al), maar ik hoop toch binnenkort weer met de slotracekoffer door het land te kunnen trekken.

2 opmerkingen:

  1. Jammer: Dat ik weer niet de kans krijg om tegen je te strijden.
    Dat het de laatste Classic zal zijn op deze baan.
    Dat de Classic bij speedtrack, waar het ooit begon, niet meer binnen het programma past.
    Dat de Slot-it GT-40 nog maar in 1 kleur leverbaar is.

    Maar gelukkig kan ik er wel bij zijn om te proberen weer goed te presteren op deze uitdagende baan waar je soms het heen en weer van krijgt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de plaatsing Harold,

    jammer dat je er niet bij kan zijn, maar misschien zien wij jou weer bij Speedtrack op zondag 8 mei voor de GroupC (vers van de pers).

    m.vr.gr.
    Roel

    BeantwoordenVerwijderen