zaterdag 23 maart 2013

Souterraincup Porsche

Morgen is het zover ! Marc & Marc hebben de tweede editie georganiseerd op de mooiste thuisbaan van Nederland (en omstreken): De Souterraincup 2013.
Aangezien ik vorig jaar al snel mijn (race)koffer kon pakken, heb ik me voor komende dag toch beter voorbereid. Uiteraard heeft de slotcar een uitgebreide onderhoudsbeurt ondergaan. Zoals op onderstaande foto is te zien, heb ik een stijver chassis onder de carrosserie geschroeft en is de NSR motor vastgezet met hotmelt. De slepers zijn als nieuw en nog even op maat getrimd. Deze zijn overigens gemonteerd in een schoentje, geschikt voor houten banen. Goed voorbeeld doet goed volgen Marc ;-)
Natuurlijk gaat het om de gezelligheid en de Olympische gedachte, maar eenmaal met de regelaar in de baan geplugd en de NSR Porsche 917K #24 in het slot ........

Oant Moarn !

5 opmerkingen:

  1. Oenk!!! Ik schrik van die stijve chasis! Ben hopeloos uit vorm. Net paar rondjes gereden na weken nniet meer gereden te hebben. Kom niet onder de 10 sec :(

    Heb zelfs de originele NSR schoen onder gezet van NSR maar toch weer terug gevallen op de slot-it ondanks dat die wat schroever beweegt!

    En met jouw beestachtige race op slipstream
    in mijn achterhoofd zie ik je als favoriet!!

    Tot morgen!

    Oja als je een losse voeding te leen hebt voor alleen morgen, dan houd ik me aanbevolen

    groet Marc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga vanavond aan de bruine bonen met veel uien en morgenochtend aan de croissantjes met veel knoflooksaus, kijken wat het beste werkt.....

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Marc: we zullen het morgen wel zien, vorig jaar reed je ook in de finale, dus die vorm heb je zo weer te pakken;
    @Frank103: amateur ... ik heb me de hele week niet gedoucht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, ik lees al dat ik voor een paar man de 'speciale' bandjes mee moet nemen... :P

    BeantwoordenVerwijderen