zondag 30 oktober 2011

Finale GroupC-32 in Scheveningen

Op zondag 27 november aanstaande zal de finale plaatsvinden van de GroupC-32 competitie jaargang 2011. De gekwalificeerden van alle regio's zullen dan de degens mogen kruisen op de 32 meter lange zessporige baan van SlotRaceClub Scheveningen.(foto is van de site SRC Scheveningen)
Elk jaar heb ik als doelstelling twee (voor mij) nieuwe clubbanen aan te doen en aangezien ik voor 2011 alleen de baan bij Guus kan vermelden, ben ik blij me in de regio midden gekwalificeerd te hebben. Alle details zijn overigens te vinden op de site GroupC-32.

2 opmerkingen:

  1. Tot de 27ste dan maar :)
    Ik heb me in het eerste jaar dat ik mee doe ook weten te kwalificeren voor de finale als thuisrijder (mede door jouw blogpost over het opbouwen van een GroupC-32 wagen!).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus ik heb mijn eigen concurrentie gecreeerd?
    ;-)

    Maar zonder gekheid, hopelijk wordt het een leuke wedstrijd en tot de 27e dus Marc !

    BeantwoordenVerwijderen