dinsdag 17 november 2009

Tussenstand ...

Doen is leren! De Ninco Porsche 997 GT3 RS is met korrel 800 en 1000 opnieuw geschuurd en daarna in drie lagen Tamiya 'Metallic Green' gespoten.Het resultaat mag er zijn (al zeg ik het zelf) en om een beeld te krijgen hoe het eindprodukt er ongeveer uit zou kunnen zien, heb ik de carrosserie op het onderstel van de blauwe 997 gezet.De bedoeling is nog twee (6mm dikke) oranje strepen met een tussenruimte van 3,0mm over de Porsche te spuiten. Als de goede Sint de catalogus van Conrad afdeling Modelbouw goed heeft bestudeerd, dan kan deze klus na pakjesavond worden vervolgd.

7 opmerkingen:

  1. Oranje strepen?

    Ik vind hem mooi geworden Harold! Witte strepen maken het een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, maar oranje strepen?? ik heb meer iets met zilver strepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er knap uit hoor Harry! Ik ben heel benieuwd naar de oranje strepen!
    Velgen krijgen nog inserts?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeer strak bakkie geworden, en een mooie keus om oranje te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel knap spuitwerk.
    En ben ook benieuwd als de strepen er op zitten.

    BeantwoordenVerwijderen