tag:blogger.com,1999:blog-3362509614752375780.post800442755326712741..comments2023-06-18T16:00:08.945+02:00Comments on PorscheHarry: Kamaro Killer ?PorscheHarryhttp://www.blogger.com/profile/05609984742410349229noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-3362509614752375780.post-9498599152780942162009-12-05T14:00:21.304+01:002009-12-05T14:00:21.304+01:00@Harold: nee hoor, ik ga komende zaterdag (12e) na...@Harold: nee hoor, ik ga komende zaterdag (12e) naar Putten en denk er over een dichte ferrari (flyslot lemans 1965) te gaan scoren voor de classic races. Slot-it en een dikke motor er in!<br /><br />Kunnen we ons al aanmelden voor kampen?FRANK103https://www.blogger.com/profile/01228286382380020495noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3362509614752375780.post-34609563492844116652009-12-02T18:02:35.738+01:002009-12-02T18:02:35.738+01:00@Steffer: Ruile? Ech nie !
@John: Het zal idd een ...@Steffer: Ruile? Ech nie !<br />@John: Het zal idd een Racing chassis worden.<br />@Firefighter: dat lijnenspel? Bijna ideaal ;-)<br />@Dikke Leo: Hopelijk is ie gereed in Drachten, maar dat ligt eraan wanneer het juiste chassis gevonden is.<br />@Frank103: TIZZUN 911 RSR uit 1973 Frank, dus gehomologeerd. Die Turbo's zijn idd later in dat decenium geintroduceerd, maar dat kan je ook aan de bumpers zien. Of proef ik daar angstzweet? :-)PorscheHarryhttps://www.blogger.com/profile/05609984742410349229noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3362509614752375780.post-80410078403602297712009-12-02T12:46:10.482+01:002009-12-02T12:46:10.482+01:00Mooi hoor, voor een Porsche. Kwalificeert deze uit...Mooi hoor, voor een Porsche. Kwalificeert deze uitvoering (eind jaren 70 turbo) wel voor de classic race?FRANK103https://www.blogger.com/profile/01228286382380020495noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3362509614752375780.post-54002064317852687162009-12-02T09:18:10.300+01:002009-12-02T09:18:10.300+01:00Heel erg mooi en ik denk dat hij het ook zou kunne...Heel erg mooi en ik denk dat hij het ook zou kunnen doen op ons snelle circuit. Over het algemeen zijn de wat langere auto's bij ons in het nadeel en dit lijkt een redelijk compacte auto die met het juiste vermogen een kans heeft bij De Bunker.<br />succes en ik blijf het volgen.Dikke Leohttps://www.blogger.com/profile/13042167036691794881noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3362509614752375780.post-20420864503326714842009-12-01T23:12:55.553+01:002009-12-01T23:12:55.553+01:00Leuk ding! De heupen... Die doen het um. Blijft 1 ...Leuk ding! De heupen... Die doen het um. Blijft 1 van de mooiste elementen bij de Porsche die op een vloeiende manier uitgeklopte wielkastenFirefighterhttps://www.blogger.com/profile/12075516704227030295noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3362509614752375780.post-82403315678222041892009-12-01T21:57:55.639+01:002009-12-01T21:57:55.639+01:00Hele mooie wagen. Als het niet zou lukken om hem m...Hele mooie wagen. Als het niet zou lukken om hem met het standaard chassis goed te krijgen past een Fly Racing 911 chassis er zo onder. Je zou voor de Classic Cup dan alleen de vering vast moeten zetten en een nieuw interieur bouwen. Ik heb dat met een Fly 911S gedaan en dat gekke ding gaat bijna net zo hard als een NSR 917. Met de vering dan, ik heb hem nooit zonder geprobeerd.Johnhttps://www.blogger.com/profile/15631501709671195877noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3362509614752375780.post-40243768120180787312009-12-01T21:08:21.027+01:002009-12-01T21:08:21.027+01:00uh...ruilen tegen de 917?....hahaha...mooi niet, m...uh...ruilen tegen de 917?....hahaha...mooi niet, maar wat een mooie bak zeg!!!!Stefferhttps://www.blogger.com/profile/09531529702614621969noreply@blogger.com